Vill du hjälpa oss att bli bättre? Svara på vår enkät!

Hitta hit:
T-bana: Universitetet
Frescativägen 40

Ordinarie öppettider:
Tisdag–fredag 11–17
Lördag–söndag 10–18

  • Huvudmeny

Lättläst

Här kan du läsa om
Naturhistoriska riksmuseet
på lättläst svenska.

Texterna är korta och
har enkla ord.

Klicka på orden
i vänstra kanten
för att läsa:

Om museet och vad vi gör.

Om att besöka museet.

Om Cosmonova.

Om utställningarna.

Om tillgänglighet för dig
som är allergisk eller har någon
funktionsnedsättning, och
för besökare med små barn.

Vem du ska kontakta
om du har frågor.

Det här kan du läsa om:

Om museet

Att besöka museet

Om Cosmonova

Om utställningarna

Tillgänglighet
För dig med allergi eller
funktionsnedsättning, och
för besökare med små barn.

Om du har frågor