Vill du hjälpa oss att bli bättre? Svara på vår enkät!

Hitta hit:
T-bana: Universitetet
Frescativägen 40

Ordinarie öppettider:
Tisdag–fredag 11–17
Lördag–söndag 10–18

  • Huvudmeny

Cosmonova – lättläst

På Cosmonova kan du se filmer.

Cosmonovas salong. Foto Christopher-Robin

Cosmonovas salong

Filmduken är större än
på de flesta biografer.
Den är också rundad.
Det gör att det känns
lite som om du är
inne i filmen.

Ljudet är högt på Cosmonova.

Filmerna är spännande.
Du får följa med till
fantastiska platser på vår jord
eller till planeter och
stjärnor i rymden.

För att läsa om filmerna,
se prov på dem och
köpa biljetter, gå till
Cosmonovas sida.

Läs mer på annan sida:
Cosmonova