|
 Skylt utanför museet.
Här kan du läsa omhur du besöker museet.
Klicka på orden i vänstra kantenför att läsa om Cosmonova ellerom utställningarna.Att åka hitDu kan åka buss, tunnelbana eller bil till museet. Om du bor i närhetenkan du cykla hit.CykelDet finns cykelbanor från många olika platser i Stockholm. BussBussarna som stannar vid museet heter linje 40 och linje 540. TunnelbanaTunnelbanestationen heter Universitetet. Det tar tio minuter att åka från T-centralen. BilOm du åker bil är adressenFrescativägen 40. Det finns flera parkeringar. Äta och drickaPå museet finns en restaurang. Det finns också rum där du kan äta din matsäckKostar det något?För att titta på utställningarna måste vuxna betala. För barn och ungdomar är det gratis. Alla måste betala för attse film på Cosmonova. Det är billigare för barn ochför studenter och pensionärer. När är det öppet?Museet är öppet alla dagarutom på måndagar. På en del lov har vi öppet även på måndagar. Det är stängt några dagar på året, som julafton och midsommarafton. Läs mer på andra sidor: Till våra priser Se våra öppettider
|
|
Sidan senast uppdaterad: 2012-03-28
|